قالب وبلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبگاه زارچ
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

برگرفته از وبلاگ رونوشت/سرنوشت زارچ.....

 

یا مقلب القلوب و الابصار


یا مدبر اللیل و النهار


 یا محول الحول و الاحوال


حول حالنا الی احسن الحال.

 

ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی
از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی....

 

روزی مرد نابینایی روی پله‌های ساختمانی نشسته و کلاه و تابلویی را در کنار پایش قرار داده بود روی تابلو خوانده میشد: من کور هستم لطفا کمک کنید . روزنامه نگارخلاقی از کنار او میگذشت نگاهی به او انداخت فقط چند سکه در داخل کلاه بود.او چند سکه داخل کلاه انداخت و بدون اینکه از مرد نابینا اجازه بگیرد تابلوی او را برداشت ان را برگرداند و اعلان دیگری روی ان نوشت و تابلو را کنار پای او گذاشت و انجا را ترک کرد. عصر انروز روز نامه نگار به ان محل برگشت و متوجه شد که کلاه مرد نابینا پر از سکه و اسکناس شده است مرد نابینا از صدای قدمهای او خبرنگار را شناخت و خواست اگر او همان کسی است که ان تابلو را نوشته بگوید ،که بر روی ان چه نوشته است؟روزنامه نگار جواب داد:چیز خاص و مهمی نبود،من فقط نوشته شما را به شکل دیگری نوشتم و لبخندی زد و به راه خود ادامه داد. مرد نابینا هیچوقت ندانست که او چه نوشته است ولی روی تابلوی او خوانده میشد:
امروز بهار است، ولی من نمیتوانم آنرا ببینم ………
وقتی کارمان را نمیتوانیم پیش ببریم، استراتژی خود را تغییر دهیم خواهید دید بهترینها ممکن خواهد شد باور داشته باشیم هر تغییر بهترین چیز برای زندگی است.
حتی برای کوچکترین اعمالمان از دل،فکر،هوش و روحمان مایه بگذاریم. این رمز موفقیت است .................


[ جمعه 91/1/11 ] [ 9:9 عصر ] [ وب زارچ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام! از حضور شما در این وبلاگ بسیار خرسندیم. دوست داریم از مطالب شما در این وبلاگ استفاده نماییم . پس لطفا با ما در تماس باشید. این وبلاگ نویسنده ندارد و فقط از مطالب دیگر کاربران استفاده میکند. ********************************* زمان حضور من فقط چهار شنبه ساعت 23 ******************************* واما زارچ:::: شهر زارچ (به سکون ر) در ۵ کیلومتری باختر شهر یزد در مرکز ایران قرار گرفته‌است. شهر زارچ مرکز بخش زارچ است که سرچشه زارچ و اله آباد زارچ آن را چون مرواریدی در صدف در بر گرفته اند.شهر زارچ تا سال ۱۳۴۲ خورشیدی جزو نواحی روستایی به‌شمار می‌رفت و از این سال بعنوان منطقه شهری شناخته شد و شهرداری آن در همان سال تأسیس گشت زارچ از مجموع چهارده شهر استان یزد هفتمین شهری است که بعد از شش شهر:یزد،اردکان،بافق،تفت، ابرکوه و مهریز شهرداری آن تأسیس گردیده‌است . زارچ را در استان بنام شهر علمی میشناسند . که فارغ التحصیلان دانشگاهی و حوزوی زیادی را داراست .
موضوعات وب
RSS Feed



بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 65975
فروش بک لینک طراحی سایت