قالب وبلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبگاه زارچ
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

سلام

الان که مطلبو مینویسم حدود هزار نفر از هم محلی های ما در سرچشمه زارچ به همراه جمعی از اهالی شاهدیه در محل حسینیه بقیه الله الاعظم سرچشمه زارچ تجمعی اعتراض آمیز و در عین حال آرام و بی بیصدا را تشکیل داده اند تا اولین گام خود را در جهت اعلام اعتراض خود نسبت به وضعیت زیست محیطی منطقه بر دارند ، این گام جدای از تلاشهای بی نتیجه و کم اثر مسئولین بخش شروعی برای یک درخواست قانونیست.

از سال 75 که پروژه فاضلاب شهر یزد اجرایی شد و مسیر آن در محدوده شهرهای زارچ، شاهدیه و سرچشمه ختم شد معضلات زیست محیطی زیادی برای اهالی این شهر ها بوجود آورده که علیرغم پیگیری های مکرر هیچ مشکلی حل نگردیده است.

بوی تعفن شدید در سطح شهر و ازدیاد پشه های خاکی حداقل اثرات ظاهری این پروژه می باشد که آرامش و آسایش را از مردم نجیب این خطه سلب نموده است.

در این گردهمایی اعتراض آمیز افرادی که به نمایندگی از مردم صحبت نمودند ضمن گلایه از مسئولین استان و کشوری تاکید نمودند که مسئولین با عملکرد ضعیف خود چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی را مخدوش ننموده و خون شهدا را پایمال ننمایند.

در این تجمع علاوه بر مسئولین بخش، آقای مهندس اسلامی مدیر آبفای استان هم حضور دارند. هرچند مردم از ارائه دلیلهای به اصطلاح کارشناسی خسته شده و خواستار اقدام عملی در جهت رفع مشکل می باشند.

در دست مردم پلاکاردهایی بود که در آن از عملکرد مسئولین و اظهار نظرات برخی از آنهادر رسانه ها گلایه شده بود.

جالب ترین پلاکارد به نظر من

کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من

بود و نشانگر این است که ظاهرا مردم از کمک مسئولین قطع امید کرده و خود وارد کار شده اند.


[ دوشنبه 91/4/12 ] [ 11:53 عصر ] [ وب زارچ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام! از حضور شما در این وبلاگ بسیار خرسندیم. دوست داریم از مطالب شما در این وبلاگ استفاده نماییم . پس لطفا با ما در تماس باشید. این وبلاگ نویسنده ندارد و فقط از مطالب دیگر کاربران استفاده میکند. ********************************* زمان حضور من فقط چهار شنبه ساعت 23 ******************************* واما زارچ:::: شهر زارچ (به سکون ر) در ۵ کیلومتری باختر شهر یزد در مرکز ایران قرار گرفته‌است. شهر زارچ مرکز بخش زارچ است که سرچشه زارچ و اله آباد زارچ آن را چون مرواریدی در صدف در بر گرفته اند.شهر زارچ تا سال ۱۳۴۲ خورشیدی جزو نواحی روستایی به‌شمار می‌رفت و از این سال بعنوان منطقه شهری شناخته شد و شهرداری آن در همان سال تأسیس گشت زارچ از مجموع چهارده شهر استان یزد هفتمین شهری است که بعد از شش شهر:یزد،اردکان،بافق،تفت، ابرکوه و مهریز شهرداری آن تأسیس گردیده‌است . زارچ را در استان بنام شهر علمی میشناسند . که فارغ التحصیلان دانشگاهی و حوزوی زیادی را داراست .
موضوعات وب
RSS Feed



بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 65840
فروش بک لینک طراحی سایت