قالب وبلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبگاه زارچ
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

دفع سنگ کلیه به روش آسفالت درمانی رایگان در زارچ

با توجه به شرایط آب و هوای کویری و کمبود آب و درصد بالای املاح معدنی در آب شهر زارچ و به تبع آن ابتلای همشهریان، به انواع سنگ کلیه

 روش سنتی مداوا و سنگ شکنی رایگان در شهر زارچ به حضورتان معرفی میگردد.

 دوستانی که بضاعت مالی چندانی برای سنگ شکن کردن کلیه ندارند می توانند به صورت شبانه روزی و با کمترین هزینه (فقط کرایه ایاب و ذهاب) به این روش خوب و سنتی اقدام نمایند.

مرکز درمان سنگ کلیه در زارچ در ابتدای ورودی خیابان مجلسی سرچشمه زارچ  دایر بوده و بسته به نیاز مراجعان قابل توسعه می باشد.

بدیهی است در صورت استقبال همشهریان گرامی و ساکنین شهرهای مجاور با رایزنی با شهرداری و شورای محترم شهر زارچ نسبت به توسعه آن جهت افزایش سطح بهداشت و سلامت همشهریان و همچنین ترویج صنعت رو به توسعه گردشگری و توریسم اقدام لازم بعمل خواهد آمد.

روش درمان:

پس از ورود به خیابان مجلسی با وسیله نقلیه  موتور یا ماشین،300 متر اول خیابان را ده مرتبه رفت و آمد نموده و این کار را ده روز تکرار فرمایید. با اینکار پس از کمتر از ده روز سنگ کلیه شما به سهولت  دفع می شود. سیستم آسفالت خیابان و موجهای ریز و درشت آن، دراین درمان بیشترین اثرگذاری را دارد.

ضمنا میزان اثرگذاری درمان در مسیر رفت و یا برگشت آن متفاوت بوده و بسته به اندازه و نوع  سنگ کلیه تان می توانید مسیر رفت یا برگشت یا رفت و برگشت را انتخاب نمایید.

 نظرات دوستان در این زمینه می تواند راهگشای ما در جهت معرفی دیگر مراکز درمانی رایگان در سطح شهر زارچ و خدمات رسانی بهتر باشد.

تذکر: این عکس تزیینی بوده و از مراکز درمان غیر مجاز می باشد.مرکز درمان زارچ با استفاده از موجهای جاده ای استاندارد و تایید شده طراحی شده و به این اندازه فجیع نمی باشد.

برگرفته از:

محض یار-احسان ترابی زارچی


[ پنج شنبه 91/4/1 ] [ 7:34 عصر ] [ وب زارچ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام! از حضور شما در این وبلاگ بسیار خرسندیم. دوست داریم از مطالب شما در این وبلاگ استفاده نماییم . پس لطفا با ما در تماس باشید. این وبلاگ نویسنده ندارد و فقط از مطالب دیگر کاربران استفاده میکند. ********************************* زمان حضور من فقط چهار شنبه ساعت 23 ******************************* واما زارچ:::: شهر زارچ (به سکون ر) در ۵ کیلومتری باختر شهر یزد در مرکز ایران قرار گرفته‌است. شهر زارچ مرکز بخش زارچ است که سرچشه زارچ و اله آباد زارچ آن را چون مرواریدی در صدف در بر گرفته اند.شهر زارچ تا سال ۱۳۴۲ خورشیدی جزو نواحی روستایی به‌شمار می‌رفت و از این سال بعنوان منطقه شهری شناخته شد و شهرداری آن در همان سال تأسیس گشت زارچ از مجموع چهارده شهر استان یزد هفتمین شهری است که بعد از شش شهر:یزد،اردکان،بافق،تفت، ابرکوه و مهریز شهرداری آن تأسیس گردیده‌است . زارچ را در استان بنام شهر علمی میشناسند . که فارغ التحصیلان دانشگاهی و حوزوی زیادی را داراست .
موضوعات وب
RSS Feed



بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 65837
فروش بک لینک طراحی سایت