قالب وبلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبگاه زارچ
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

در شب ولادت باسعادت امام هادی (ع) نشست روشنگری و بصیرت مردمی درمسجد جامع شهر زارچ

نشست روشنگری و بصیرتی با حضور دکتر صدرالحسینی در مسجد جامع زارچ برگزار شد.به گزارش خبرگزاری بسیج در این نشست که با حضور قشر های مختلف مردم برگزار شد دکتر صدرالحسینی کارشناس مسائل سیاسی ضمن تبریک عید قربان و عید سعید غدیر خم به مسائل سیاسی اشاره کرد و گفت از 15خرداد 1342 تاکنون مردم ایران پای انقلاب و ولایت خود ایستاده اند و از هیچ قدرتی از جانب دشمن حراسی ندارند.دکتر صدرالحسینی افزود: مردم ما معتقد به این هستند که بعد از غیبت امام زمان (عج) کسی هست که زمینه حضور آن حضرت را برای آنان فراهم کند وآن ولایت فقیه است.

وی ادامه داد امروز جنگ است، جنگی که ناپیداست و ما به آن میگوئیم جنگ نرم ، جنگی که صدای غرش ندارد اما در آن اراده ها شکسته و عزم ها مورد هجمه قرار میگیرد.جنگی است که استکبار به ما تحمیل کرده است و این جنگ در دو بخش رسانه و اقتصاد به چشم می آید.

 

دکترصدرالحسینی خطاب به جوانان گفت: دشمنان در تلاش هستند که انگیزه جوانان ما را نسبت به انقلاب و اسلام کم کنند لیکن جوانان ما با حضور در صحنه باید رشد و بالندگی داشته باشند ومبلغ اسلام باشندو تابع ولایت فقیه واوامر آن مرجع عالیقدر باشند که رهبری انقلاب پاسخگوی تمام دسیسه و توطئه
 های دشمنان اسلام است
.
دکتر صدرالحسینی افزود: تنهایی امروز ما تنهایی حضرت علی (ع) در صدر اسلام است انسجام و وحدت ما و همچنین همبستگی ما با ولایت و نظام اسلامی میتواند مشت محکمی بردهان دشمنان اسلام باشد.

در پایان این سخنرانی دکتر صدرالحسینی به سوالات مردم که در زمینه مسائل سیاسی و اقتصادی بود پاسخ داد.


[ پنج شنبه 91/8/11 ] [ 3:31 عصر ] [ وب زارچ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام! از حضور شما در این وبلاگ بسیار خرسندیم. دوست داریم از مطالب شما در این وبلاگ استفاده نماییم . پس لطفا با ما در تماس باشید. این وبلاگ نویسنده ندارد و فقط از مطالب دیگر کاربران استفاده میکند. ********************************* زمان حضور من فقط چهار شنبه ساعت 23 ******************************* واما زارچ:::: شهر زارچ (به سکون ر) در ۵ کیلومتری باختر شهر یزد در مرکز ایران قرار گرفته‌است. شهر زارچ مرکز بخش زارچ است که سرچشه زارچ و اله آباد زارچ آن را چون مرواریدی در صدف در بر گرفته اند.شهر زارچ تا سال ۱۳۴۲ خورشیدی جزو نواحی روستایی به‌شمار می‌رفت و از این سال بعنوان منطقه شهری شناخته شد و شهرداری آن در همان سال تأسیس گشت زارچ از مجموع چهارده شهر استان یزد هفتمین شهری است که بعد از شش شهر:یزد،اردکان،بافق،تفت، ابرکوه و مهریز شهرداری آن تأسیس گردیده‌است . زارچ را در استان بنام شهر علمی میشناسند . که فارغ التحصیلان دانشگاهی و حوزوی زیادی را داراست .
موضوعات وب
RSS Feed



بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 65660
فروش بک لینک طراحی سایت