قالب وبلاگ

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبگاه زارچ
 
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

سلام مطلب زیر از وبلاگ دانشجویان زارچ می باشد

 

درد من مرگ مردمی است که گدایی را قناعت، بی عرضگی را صبر و با تبسمی بر لب این حماقتها را حکمت خدا مینامند. "گاندی"{مدیر وبلاگ ضمن ابراز همدردی با جناب گاندی این جمله را بعنوان تزیینی از نویسنده محترم میپذیرد وگرنه هیچ ربطی به موضوع  شهر زارچ ندارد!!!!}

سلام...!!!

* سال اول دبیرستان رفتیم فلان دبیرستان توی یزد ثبت نام کنیم, معاون مدرسه وقتی به محل سکونتمون رسید گفت زارچ؟؟؟؟؟؟؟؟!؟!!!!؟!؟!؟!؟!؟!؟ بعد یه کم مکث کردن و گفتن: ما از اطراف دانش آموز ثبت نام نمیکنیم!!!

یکی نیست بگه شما قراره هزینه رفت و آمد مارو متقبل بشی؟؟؟؟؟؟

(یا کلا مسئله یه چیز دیگه ست؟؟!)

* سرکلاس معلم یا استاد  گرامی اسم و فامیل و پسوند رو میخونه,همه برمیگردن 4چشمی نگاه میکنن ببینن کیه؟

میخوام بدونم زارچ چی از نیر و سخود و علی آباد و عقدا و شاهدیه و حتی خود یزد کم داره؟

که به پسوند ما 4چشمی نگاه میکنن ولی به پسوند اونا اهمیت نمیدن؟؟!!

*پا میشی میری تو یه کانون زبان معتبر توی یزد ثبت نام کنی, یارو برمیگرده میگه زارچ کلاس زبان نداره؟

(یکی نیست بگه مردمشششششششش زارچ گریزن)!!!!!

خلاصه ماکه تواین 20سال زندگی چیزی از زارچ ندیدیم,,هرگلی زدن به سرمون گذشتگانمون زدن که اینطوری وجهه ی شهرمون رو خراب کردن...!!!

حالا باهمه ی این چیزا, شما زارچ گریزین یا , نه,هرجا میرین با افتخار میگین اهل زارچین؟؟؟؟؟؟؟؟


زارچ نوشت :

نمیدونم اطلاع دارین یا نه,ولی کلاسای کانون زبان ایران (شعبه 2) که همه براش سر و دست میشکنن توی شهرمون تشکیل میشه ...خوبه که ما دانشجوها حداقل کوتاهی نکنیم,تا این یکی دیگه برچیده نشه!!! {مدیر وبلاگ: البته این جمله نباید حمل بر تبلیغ بشه فقط قصد بیان امکانات شهرمان است}


[ یکشنبه 91/8/7 ] [ 4:31 عصر ] [ وب زارچ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام! از حضور شما در این وبلاگ بسیار خرسندیم. دوست داریم از مطالب شما در این وبلاگ استفاده نماییم . پس لطفا با ما در تماس باشید. این وبلاگ نویسنده ندارد و فقط از مطالب دیگر کاربران استفاده میکند. ********************************* زمان حضور من فقط چهار شنبه ساعت 23 ******************************* واما زارچ:::: شهر زارچ (به سکون ر) در ۵ کیلومتری باختر شهر یزد در مرکز ایران قرار گرفته‌است. شهر زارچ مرکز بخش زارچ است که سرچشه زارچ و اله آباد زارچ آن را چون مرواریدی در صدف در بر گرفته اند.شهر زارچ تا سال ۱۳۴۲ خورشیدی جزو نواحی روستایی به‌شمار می‌رفت و از این سال بعنوان منطقه شهری شناخته شد و شهرداری آن در همان سال تأسیس گشت زارچ از مجموع چهارده شهر استان یزد هفتمین شهری است که بعد از شش شهر:یزد،اردکان،بافق،تفت، ابرکوه و مهریز شهرداری آن تأسیس گردیده‌است . زارچ را در استان بنام شهر علمی میشناسند . که فارغ التحصیلان دانشگاهی و حوزوی زیادی را داراست .
موضوعات وب
RSS Feed



بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 65824
فروش بک لینک طراحی سایت